.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبليغ عملی ظلم ستيزی با حضور ميليونی در پياده روی اربعين
حضور ميليونی در پياده روی اربعين تبليغ عملی ظلم ستيزی است.

به گزارش شمال نیوز ، آيت الله نورالله طبرسی نماينده ولی فقيه در مازندران از پياده روی اربعين بعنوان مانور بزرگ مسلمانان برای بيان حقانيت قيام امام حسين(ع) ياد كرد و گفت: مسلمانان با بهره گيری از معرفت ائمه اطهار (ع)، تداوم ايستادگی در برابر ظلم و ستم را به تصوير می كشند.

آيت الله طبرسی افزود: حضور ميليونی عاشقان و محبان اهل بيت(عليهم السلام) در پياده روی اربعين، نشانه عظمت دين مبين اسلام است.

وی با بيان اينكه هر قدمی که برای زیارت حضرت سيدالشهدا(عليه السلام) برداشته شود ثواب حج را دارد، گفت: عشق و ارادت به امام حسین(عليه السلام) مرد و زن، كوچک و بزرگ، پير و جوان نمی شناسد و همه با عشق و علاقه برای حضور در كاروان اربعين حسينی لحظه شماری می كنند.

نماينده ولی فقيه در مازندران با اشاره به توطئه ها و كارشكنی های دشمنان اسلام برای تضعیف اعتقادات مسلمانان، افزود: پیاده روی اربعین تبلیغ شریعت و ولایت معصومین (علیهم السلام) بشمار می رود.

آيت الله طبرسی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حركتی خودجوش و مردمی است و همه امور آن را خود مردم عهده دار هستند، گفت: همه امکانات برای خدمات‌ رسانی به زوار حضرت سيدالشهدا(عليه السلام) بايد به‌ کار گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.